Noderīgi pedagogiem

Pirmsskola

Spēles nosaukums: “Es zinu krāsas!”

Spēli izveidoja: PII “Sienāzītis”, skolotāja Justīne Ose.

Spēles apraksts: Jāatpazīst attēlā attēlotais un jānosaka kādā krāsā. Uzdevums  paredzēts 2-4 gadus veciem bērniem.

Sasniedzamais rezultāts: Atpazīst, norāda vai nosauc krāsas –  sarkans, dzeltens, zils, zaļš.

Pirmsskola

Spēles nosaukums: Pirmā skaņa-burts

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska

Sasniedzamais rezultāts: Saklausa pirmo skaņu, iepazīst skaņai atbilstīgo burtu

Apraksts: Ideja didaktiskās spēles izveidei. Izgriež attēlus, burtus. Burtus pielīmē kartītei otrā pusē burta attēlu turot uz augšu.   Spēles gaita – bērns vēro attēlu, nosaka pirmo skaņu, tad ar lukturīša palīdzību aplūko, kāds izskatās skaņai atbilstīgais burts.


Spēles nosaukums: Zilbes

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska

Sasniedzamais rezultāts: lasa zilbi un atrod attēlā attēlotajam vārdam otru zilbi

Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un sagriež. Uz kartiņām attēls un vārda pirmā zilbe, bērnam jāizvēlas vārdam otrā zilbe no 3 piedāvātajām.


Spēles nosaukums: Saldējums – pirmā skaņa, burts

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska

Sasniedzamais rezultāts: Nosaka pirmo skaņu vārdā

Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un sagriež (saldējuma konusu un saldējuma bumbiņu atsevišķi). Bērns attēlā attēlotajai lietai izrunā un nosauc pirmo skaņu, atrod atbilstīgo burtu. Ir visi alfabēta burti.


Spēles nosaukums: Saliec vārdu

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska

Sasniedzamais rezultāts: saklausa skaņas vārdā, skaņas aizstāj ar burtiem, nosaka skaņu secību

Apraksts: Spēles sagatave, kuru var izdrukāt un izgriezt – attēli, vārdi, burti. Var izmantot tukšas sērkociņu kastītes. Uz kastītes līmē bildi, iekšā kastītē vārdu. Sagriež vārda burtus, liek kastītē. Bērna darbība – nosauc vārdu, kas attēlots uz kastītes, izņem burtus no kastītes, sarindo skaņās vārda secīgi, veic pašpārbaudi, ielūkojoties kastītes ielīmētajā vārdā.


Spēles nosaukums: Vecīša cimdiņš

Spēli izveidoja: Saldus novada PII “Punktiņi” vadītājas vietniece izglītības jomā Gita Jaunsproģe

Sasniedzamais rezultāts: Klausās pasaku un atbild uz jautājumiem

Apraksts: Interaktīvs materiāls. Skolotājs izstāsta pasaku, tad atver prezentāciju pilnekrāna režīmā un jautā, kuri no attēlotajiem tēliem bija pieminēti pasakā. Uzklikšķina uz attēlu kartītēm.


Spēles nosaukums: Draugi

Spēli izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotājas Santa Garanča, Lelde Eglīte

Sasniedzamais rezultāts: Pilnveidot lasīšanas prasmi, paplašinot vārdu krājumu. Atbild uz jautājumiem un stāsta par savu mājdzīvnieku

Spēle pieejama šeit: https://docs.google.com/presentation/d/1_JjzfSQUxqrNWRmq1hXQq8ZW8mI5EwlU/edit?usp=sharing&ouid=117195320690632965027&rtpof=true&sd=true

Apraksts: Atver PowerPoint, lasa tekstu. Pēc tam atver https://wordwall.net/resource/70232096   un var atbildēt uz jautājumiem par teksta saturu, izvēloties, kuru lodziņu atvērs vai arī skolotāja uzdod jautājumus par stāsta saturu.


Spēles nosaukums: Skaņu maisiņi

Spēli izveidoja: Brocēnu PII “Varavīksne” skolotāja Anžela Veseļuna

Sasniedzamais rezultāts: Darbojoties ar burtiem, nosaka skaņu secību, iepazīst rakstītos burtus, lasa vārdus

Apraksts: Nofotografēta ideja, kādus materiālus var izmantot burtu-skaņu apguvē


Spēles nosaukums: ”Teikums un attēls”

Spēli izveidoja: Nīgrandes PII “Straumīte” skolotājas Daiga Šulberga, Lienīte Auka

Sasniedzamais rezultāts: Izlasa teikumu un atrod tam atbilstošo attēlu

Spēle pieejama šeit: https://learningapps.org/display?v=p7bwwta3324

Apraksts: Jāizlasa teikums, jāatrod saturam atbilstošais attēls


Materiālu izveidoja: Saldus PII “Īkstīte”,  Materiāla māksliniece un veidotāja- skolotāja Inga Lauska

Apraksts – pasaka ir izveidota uz koka ripām ar kurām bērni var darboties, veidot savu secību un stāsta turpinājumu. Var skatīties un klausīties video ierakstu.

Video montāža – Dina Zariņa un Nika Pobusa- Segliņa

Pasaka “Sienāzis un skudra” – https://youtu.be/Kg_xKHt2ifc


Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska

  • Sasniedzamais rezultāts – saklausa vārdā pirmo skaņu un atpazīst atbilstīgo burtu:

https://learningapps.org/watch?v=pu7q0wn3k23

  • Sasniedzamais rezultāts – atpazīst attēloto dzīvnieku, saliek vārdu no burtiem pareizā secībā:

https://learningapps.org/view29421165

  • Sasniedzamais rezultāts – lasa vārdus, atpazīst attēlā dzīvniekus, savieno līdzīgos:

https://wordwall.net/resource/53373411/dz%c4%abvnieki-atrodi-l%c4%abdz%c4%abgo


Spēles nosaukums: “Savvaļas dzīvnieki”.

Spēli izveidoja: PII “Sienāzītis”, skolotājas Aļoņa Dimza, Inese Lāce.

Sasniedzamais rezultāts: skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu; lasa vārdus, saprot izlasīto.


Spēles nosaukums: “Augļi”.

Spēli izveidoja: Zirņu pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotājas Kintija Kemlere, Daina Rusmane .


Nosaukums: “Putni”

Materiālu izveidoja: Pampāļu sākumskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Daina Bicāne (Kursīši).

Sasniedzamais rezultāts – atpazīst putnu attēlā, nosaka putna pirmo skaņu un atrod atbilstošo burtu; atmin mīklu pēc putna apraksta; savieno secīgi skaitļus


Spēles nosaukums: ”Izlasi un atrod izlasītajam vārdam atbilstošo attēlu“.

Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotāja Sindija Lignicka

Sasniedzamais rezultāts: lasa vārdus ar izpratni

Materiāls pieejams šeit: https://wordwall.net/resource/31464895


Spēles nosaukums: “Nosaki skaņu secību!”

Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotāja Sindija Lignicka

Sasniedzamais rezultāts: saklausa secīgi skaņas vārdos

Materiāls pieejams šeit: https://wordwall.net/resource/31032387


Spēles nosaukums: Atmiņas spēle “Atrodi pāri”

Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotāja Sindija Lignicka

Sasniedzamais rezultāts: pēc attēla vai uzraksta jāatrod divi vienādi

Materiāls pieejams šeit: https://wordwall.net/resource/31465128


Spēles nosaukums: “Valoda”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” pedagogu kolektīvs

Sasniedzamais rezultāts:

  • Saklausa, nosauc pirmo skaņu vārdā;
  • Atpazīst nosauc skaņai atbilstīgo burtu;
  • Nosaka skaņu secību vārdā, atrod skaņai atbilstīgo burtu

Spēles nosaukums: “Patskaņu diferencēšana”.

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” logopēde Aija Slūtiņa.

Sasniedzamais rezultāts: diferencē pēc dzirdes īsos – garos patskaņus; nosauc attēlā attēloto, saklausa un nosaka pirmo skaņu, savieno attēlu ar atbilstīgo burtu.


Spēles nosaukums: “Saklausi S vai Š?”.

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotājas Daiga Kārkliņa, Zanda Vainovska.

Sasniedamais rezultāts: diferencē pēc dzirdes skaņas S-Š; saklausa un nosaka pirmo skaņu vārdā.


Spēles nosaukums: Spēle “K vai G”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” logopēde Gita Roze

Sasniedzamais rezultāts: diferencē pēc dzirdes skaņas K-G, attēlu savieno ar atbilstošo burtu.

Spēle pieejama šeit: https://learningapps.org/watch?v=pwbz2zs8c22


Spēles nosaukums: “Saklausi skaņas”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” logopēde Gita Roze

Sasniedzamais rezultāts: saklausa un nosaka skaņu secību vārdā; atpazīst burtus

Spēles pieejama šeit: https://learningapps.org/watch?v=pvev38hik22


Spēles nosaukums: “Pirmā skaņa”.

Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne.

Sasniedzamais rezultāts: saklausa, nosaka pirmo skaņu vārdā; atpazīst burtus.

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32911519


Spēles nosaukums: ”Dzīvnieki”.

Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne.

Sasniedzamais rezultāts: atpazīst, grupē mājdzīvniekus un savvaļas dzīvniekus.

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32913382


Nosaukums: Izlasi vārdu un savieno ar attēlu.

Materiālu izveidoja: Striķu sākumskolas skolotāja Gita Ulena.

Sasniedzamais rezultāts: lasa vārdus ar izpratni.

Materiāls pieejams šeit: https://learningapps.org/watch?v=ppbugdurc21

Apraksts: Ar nospiestu peli velk vārda lodziņu un novieto uz attiecīgo attēlu. Ja vārds ir pareizais, tad attēls pazudīs. Ja nepareizi, tad attēls ar nepareizo vārdu salīmējas un iekrāsojas sarkans lodziņš. Nospiežot uz skoča vietu, vārds atkabinās un var izlabot kļūdu.


Spēles nosaukums: “Digitālā burtu spēle”

Spēli izveidoja: PII “Graudiņš” skolotājas Inga Ceimere, Līga Verģe

Zināšanai: Spēle pieejama arī Google Play veikalā. Šobrīd tiek veikti atjauninājumi, lai tā būtu pieejama plašākam lietotāju lokam, i Phone lietotājiem spēle nebūs pieejama.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ceimerrudis.burtusple

Informācijai: Lejuplādēšanai pieejamajā mapē atrodas programmas faili. Spēle tiek palaista, spiežot uz spēles ikoniņas – Liels A burts uz koši zaļa fona. https://failiem.lv/u/sn47jbcak

Sasniedzamie rezultāti:

  • Atšķir un nosauc skaņas vārdos (nosaukt dzīvnieku pa skaņām)
  • Skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu (klausīties skaņas skanējumā un atrast skaņai atbilstošo burtu)
  • Lasa vārdus, saprot izlasīto (skaņot vārdu, skaņu apzīmējot ar atbilstošo burtu)

Pirmsskola

Spēles nosaukums: Dabas parādības

Spēli izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotājas Aļona Zeltābola, Daina Rusmane

Sasniedzamais rezultāts: Pazīst, nosauc un grupē dabas parādības, diennakts daļas, debesu ķermeņus, gadalaikus

Apraksts: Ir uzdots jautājums, kuru izlasa bērns vai pieaugušais un jāuzklikšķina uz to attēlu, kurš ir pareizais atbildes variants


Spēles nosaukums: Laikapstākļi

Spēli izveidoja: Nīgrandes PII “Straumīte” skolotāja Inese Jaksta

Sasniedzamais rezultāts: Novērotos laika apstākļus saista ar gadalaiku

Apraksts: Materiāls sastāv no 4 slaidiem; katram gadalaikam savs slaids ar attēlu un dažādiem laika apstākļiem; Atverot slaidu, jānosaka, kāds gadalaiks redzams; Aplūkojot mazos attēlus ar laika apstākļiem, nosauc redzamo  un mēģina nosaukt 4, kas novērojami attiecīgajā gadalaikā; Pārbauda- uzspiežot ar kursoru uz mazajiem attēliem, četri pareizie attēli paies zem lielā attēla; Beigās nosauc attiecīgajam gadalaikam esošos laika apstākļus.


Prezentācija “Daba’

Veidoja: Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupas skolotāja Gunita Krūmkalna

Sasniedzamais rezultāts – attēlos atpazīst pavasara pazīmes.


Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska

  • Sasniedzamais rezultāts – attēlos atpazīst dzīvniekus un savieno līdzīgos:

https://learningapps.org/watch?v=phrjzy2ec23


Prezentācija, interaktīva informācija “Maize”

Veidoja: Brocēnu PII “Mūsmājas”, skolotāja Antra Sprunce

Sasniedzamais rezultāts: Var pastāstīt no kā gatavo un kur cep maizi

Apraksts: Interaktīva informācija, lai noskaidrotu, kāda veida maizes ir, no kā to pagatavo un kur to cep. Uzspiežot uz skaļruņiem, noklausās tekstu, bērns to atkārto. PII “Pasaciņa”


Spēles nosaukums: “Iepazīsti putnus”.

Spēli izveidoja: Jaunlutriņu sākumskolas struktūrvienības “Vāverīte” pirmsskolas skolotāja Baiba Zēberga.

Spēles apraksts: attēlā jāatpzīst putns un jāizlasa nosaukums. Jāizvēlas pareizais putna nosaukums.


Spēles nosaukums: “Dzīvnieku pāri”.

Spēli izveidoja: Inga Druvaskalna, Jaunlutriņu sākumskolas struktūrvienība “Vāverīte”, grupa “Zaķēni”.

Spēles apraksts: atverot materiālu būs 10 dažāda veida dzīvnieki, kuri ir jāsavieno pa pāriem. Kad tiks savienoti pareizie pāri, tie pazudīs. Spēle ir veiksmīgi izpildīta, kad nav neviens dzīvnieku pāris redzams ekrānā.

Interaktīvo spēli “Dzīvnieku pāri” skatīt šeit:
https://learningapps.org/watch?v=pi0ne5r0a22


Nosaukums: “Putni”

Materiālu izveidoja: Pampāļu sākumskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Daina Bicāne (Kursīši).

Sasniedzamais rezultāts – atpazīst putnu attēlā, nosaka putna pirmo skaņu un atrod atbilstošo burtu; atmin mīklu pēc putna apraksta; savieno secīgi skaitļus


Nosaukums: “Par pavasari”.

Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas direktores vietniece Zinta Lasmane

Sasniedzamais reultāts: nosaka, atpazīst auga daļas, to augšanas vietas.


Nosaukums: “Iepazīsti putnus!”

Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas direktores vietniece Zinta Lasmane

Sasniedzamais rezultāts: pēc balss jāatpazīst putns


Spēles nosaukums: “Kas grozā?”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne.

Sasniedzamais rezultāts: atpazīst, grupē augļus un dārzeņus.

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32913011

Lietotne "Google Science Journal"

Kā izmantot Google Science Journal lietotni dabas zinību un fizikas apgūšanai?

Google Science Journal ir multifunkcionāls rīks, kas ļauj modernā un interaktīvā veidā pētīt vidi ap mums. Vebināra laikā tika apskatītas dažādās rīka funkcijas, lai radītu priekšstatu par darbiem, ko iespējams veikt ar Google Science Journal. Uzsvars uz dabas zinību un fizikas apgūšanu ar lietotnes palīdzību.

Pirmsskola

Spēles nosaukums: Vairāk, mazāk, vienādi

Spēli izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Liene Apsīte

Sasniedzamais rezultāts: Salīdzina skaitu, ievietojot zīmi <, =, >

Apraksts: Interaktīva spēle, kur jāsalīdzina skaits un jāuzklikšķina uz pareizo zīmi – vairāk, mazāk, vienādi


Spēles nosaukums: Gudrie knaģi

Spēli izveidoja: Brocēnu PII “Mūsmājas” skolotāja Tatjana Barone

Sasniedzamais rezultāts: praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu pieci apjomā, izvēlas atbilstošu ciparu, grupē priekšmetus

Apraksts: Ideja didaktiskās spēles izveidei. Mainot tematiskās uzlīmes, vai liekot sīkus priekšmetus virsū, var pielāgot jebkurai tēmai. Spēli var spēlēt katrs bērns  individuāli, pa divi, pa četri. Spēle ar vairākām sarežģītības pakāpēm


Prezentācija – digitālais mācību materiāls

Veidoja: Saldus Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupas skolotājas Aļona Zeltābola, Elizabete Davidāne

Sasniedzamais rezultāts – saskata, atpazīst lielumus un krāsas

 


Prezentācija “Krāsas”

Veidoja: Saldus Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupas skolotāja Gunda Reine

Sasniedzamais rezultāts – atpazīst krāsas, var nosaukt, kas attēlots attiecīgajā krāsā


Spēles nosaukums: “Domā, rēķini!”

Spēli izveidoja: Zirņu pamatskolas pirmsskola izglītības grupas skolotāja Sandra Ansone


Nosaukums: “Saskaiti un savieno”.

Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas direktores vietniece Zinta Lasmane.

Sasniedzamais rezultāts: saskaita un izvēlas atbilstošo skaitli.


Spēles nosaukums: “Matemātika”.

Spēli izveidoja: Ezeres pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Aiva Ķēpule.

Sasniedzamais rezultāts: nosaka skaitļa sastāvu, rēķina aritmētiskās darbības.


Spēles nosaukums: “Cik ir?”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Mairita Vanaga

Sasniedzamais rezultāts: skaits mainās, ja pie tā pieskaita vai no tā atņem.

Apraksts:  Katrā spēles slaidā ir uzdevums. Noklikšķinot uz dotajiem trim atbildes variantiem pārliecināsies vai atbilde ir pareiza. Pareizās atbildes nonāks matemātiskās darbības tukšajā četrstūrī, nepareizās – papīrgrozā. Spēli varēsiet sākt no jauna, ja pēdējā slaidā nospiedīsiet mājiņu.


Spēles nosaukums: “Protu rēķināt”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” pedagogu kolektīvs

Sasniedzamais rezultāts: rēķina aritmētiskās darbības.


Spēles nosaukums: “Blakusskaitļi”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne

Sasniedzamais rezultāts: nosaka dotā skaitļa kaimiņus (blakusskaitļus)

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32913730



Spēles nosaukums: “Skaitlis – cipars”

Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne

Sasniedzamais rezultāts: nosaka skaitļa sastāvu 10 apjomā, skaitu apzīmē ar tam atbilstošiem cipariem.

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32914125


Nosaukums: “Lielāks/vienāds/mazāks”.

Materiālu izveidoja: Striķu sākumskolas skolotāja Gita Ulena.

Sasniedzamais rezultāts: salīdzina skaitļu kopas, lietojot zīmes: lielāks, vienāds, mazāks < = >

Materiāls pieejams šeit: https://learningapps.org/watch?v=p7bzphb6c19

Apraksts: Aiz jautājuma zīmes ar nospiestu peli no vidējās daļas aizvelc lodziņus uz pareizo pusi. Dari, kamēr lodziņi beidzas. Ekrāna apakšējā labajā stūrī ir zils aplītis ar ķeksīti vidū, uz kuru nospiežot var redzēt kļūdas (iekrāsojas sarkans rāmis). Kļūdas izlabo, aizvelkot lodziņu uz pareizo vietu.

Pirmsskola

Spēles nosaukums: Viktorīna par Latviju

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska

Sasniedzamais rezultāts: Iepazinis Latviju, tās simbolus, tradīcijas

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/63775147/viktor%c4%abna-latvijas-simboli

Apraksts: Interaktīvs materiāls. Jautājums tiek pateikts, bet var lasīt arī pats bērns. Jāuzklikšķina uz attēla, kurš ir pareizās atbildes variants.

 


Spēles nosaukums: Iepazīsti Saldu

Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska

Sasniedzamais rezultāts: iepazīst Saldus apskates objektus, nosauc tos

Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/62291553/saldus-objekti

Apraksts: Interaktīvs materiāls. Jāatrod divi vienādi attēli no Saldus pilsētas. Tiek nosaukts katrs objekts, tā bērni mācās arī nosaukumus.


Spēles nosaukums: Atmini profesiju

Spēli izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotājas Anita Konšteina, Gunita Krūmkalna

Sasniedzamais rezultāts: Pēc dotā nosaukuma atpazīsti profesiju!

Apraksts: spēle jāatver pilnekrāna režīmā


Spēles nosaukums: Skaista mana tēvu zeme

Spēli izveidoja: Lutriņu PII “Kāpēcītis” skolotāja Annija Zauere

Apraksts: Spēle domāta bērnu attīstības 2.posmam. Spēli jāatver pilnā ekrānā un jāieslēdz skaņa.


Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska

  • Sasniedzamais rezultāts – atpazīsti emocijas, ievieto tās atbilstošajā vilciena vagonā:

https://wordwall.net/resource/52461059/emocijas

Pasākumu scenāriji

Materiāla nosaukums: Zēnu un meiteņu diena

Izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Laura Ozoliņa un vadītājas vietniece izglītības jomā Iveta Gārbena


Materiāla nosaukums: Sporta svētki ar vecākiem

Izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Laura Ozoliņa


Materiāla nosaukums: Olimpiskās dienas scenārijs pirmsskolā

Izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Nika Pobusa-Segliņa

Materiāli un saites

Spēles nosaukums: Kodēšanas kodi
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
Sasniedzamais rezultāts: ievērojot kodēšanas kodus, veido pilsētu
Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un izgriež. Priekšdarbi – doto materiālu sagriež 3×3 kartiņās, sagatavo koka klucīšus. Spēles gaita – bērns veido savu pilsētu, ievērojot nosacījumus cipara kartiņās.


Spēles nosaukums: Kodēšanas bultiņas
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
Sasniedzamais rezultāts: Izliek algoritmu no klucīšiem pēc dotā koda (Robotika un programmēšana)
Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un izgriež.  Priekšdarbi – sagatavo attiecīgas krāsas klucīšus. Spēles gaita – bērns, ievērojot bultiņu virzienu un krāsu, izliek algoritmu ar klucīšiem.

 


Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska

  • Sasniedzamais rezultāts – atrodi vienādos multfilmu varoņu tēlus, savieno tos:

https://wordwall.net/resource/55332691

  • Saniedzamais rezultāts – atrodi divus vienādus attēlus, atceries, kuru kurā vietā ieraudzīji:

https://wordwall.net/resource/53871191/dz%c4%abvnieku-memo-atrodi-p%c4%81ri


Spēles nosaukums: “Domā”

Spēli izveidoja: Ezeres pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Aiva Ķēpule

Sasniedzamais rezultāts: jāpamana un jāpasaka kas neiederas, kas lieks priekšmetu rindā, jāsaklausa vārda pirmā skaņa

Materiāls šeit: Domā!


Drossinternets.lv pēdējā laikā arvien biežāk saņem lūgumus pēc palīdzības no pedagogiem problēmsituācijās, kad tiek traucēts mācību stundu darbs Zoom platformā:
  • Pieslēdzas svešas personas, izmantojot klases skolēnu vārdus;
  • Pārņem ekrānu un izplata nelegālu saturu.

Šajā vebinārā piedalījās Skola2030 vecākie eksperti – Mihails Basmanovs un Pāvels Pestovs, kā arī Ventspils 4. vidusskolas skolotāja Vineta Īvāne un Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolotājas Evija Slokenberga un Liene Sabule. Vebinārā tika sniegtas vadīnijas vērtēšanai attālinātu mācību laikā, doti ieteikumi, kā sniegt un izmantot atgriezenisko saiti mācību procesā. kā arī tika atspoguļoti praktiski ieteikumi, kā to realizēt skolas ikdienā.


Šajā vebinārā Skola2030 eksperte Baiba Martinsone stāsta par to, kas ir sociāli emocionālā mācīšanās (SEM) – par pašu jēdzienu un tā saturu, par sociāli emocionālās mācīšanās nozīmi un pieejām. Eksperte pastāstīs arī par citām Latvijā veiktām nozīmīgām aktivitātēm skolās un ar tām saistītiem pētījumiem. Vebināra noslēgumā Baiba Martinsone atbildēs uz auditorijas jautājumiem.


Kā attālinātas mācīšanās apstākļos skolēnus efektīvi “uzāķēt” un motivēt jaunā satura apguvei? Kā virzīt un atbalstīt ceļā uz dziļu izpratni? Kā sekmēt satura pārnesi? Vebinārā piedalīsies Ogres 1. vidusskolas skolotāja un Skola2030 vecākā eksperte Ilze Mazpane, Valmieras Pārgaujas Valsts ģimnāzijas un Raunas vidusskolas vēstures skolotāja Evija Pumpuriņa, Ogres 1. vidusskolas skolotāja Agnese Slišāne, Rīgas Juglas vidusskolas skolotāja Līga Sudare, kā arī Valmieras Pārgaujas Valsts ģimnāzijas skolotājs Rūdolfs Roķis.


  • Samsung skolas nākotnei padomi attālinātai mācīšanai, rokasgrāmata



  • Metodiskie paņēmieni skolēnu sociāli emocionālo prasmju novērtēšanai skolā, rokasgrāmata

  • Skolēnu pilsoniskās līdzdalības sekmēšana mācību un audzināšanas procesā, prezentācija

  • Patstāvīgās plānošanas darba lapas 1.-4. klašu skolēniem:
  1. Darba lapas 1.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
  2. Darba lapas 2.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
  3. Darba lapas 3.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
  4. Darba lapas 4.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]

  • E-twinning  vebinārs, kurā apskatīja gan grupu darbu teorētisko pamatu, gan praktiskos piemērus, kā organizēt grupu darbu tiešsaistē. Pieejami arī dažādi materiāli grupu darbam.


Vebinārā tika apskatīts kā izveidot dažāda veida kopdarba dokumentus, izklājlapas un prezentācijas, kā ar tām dalīties; kā organizēt savu Google disku; kā veidot/ uzdot uzdevums ar ClassDojo; kā izmantot ClassDojo vērtēšanai un saziņai ar vecākiem.

Virtuālā ieteikumu grāmata "Digitālie rīki"

Rīkus un informāciju apkopojušas Izglītības pārvaldes speciālistes Inta Kļava un Mairita Blūma. 

Virtuālo grāmatu skatīt šeit.

Lūdzu atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Jūsu Tīmekļa pārlūks nespēj pilnvērtīgi attēlot šo lapu, jo šī lapa ir būvēta balstoties uz moderniem Tīmekļa standartiem. Lai apskatītu šo lapu, aicinām Jūs izvēlēties kādu no modernajiem Tīmekļa pārlūkiem, kas pieejami zemāk.

Bezmaksas pārlūkprogrammas - visas pārlūkprogrammas nodrošina vienādas pamatfunkcijas un ir viegli lietojamas. Izvēlieties, kuru pārlūkprogrammu vēlaties lejupielādēt: