Noderīgi pedagogiem
Pirmsskola
Spēles nosaukums: “Es zinu krāsas!”
Spēli izveidoja: PII “Sienāzītis”, skolotāja Justīne Ose.
Spēles apraksts: Jāatpazīst attēlā attēlotais un jānosaka kādā krāsā. Uzdevums paredzēts 2-4 gadus veciem bērniem.
Sasniedzamais rezultāts: Atpazīst, norāda vai nosauc krāsas – sarkans, dzeltens, zils, zaļš.
5. klase
Dabas materiāli.docx
Lejupielādēt
Latviešu tautas dejas.pdf
Lejupielādēt
Simfoniskā pasaka.pdf
Lejupielādēt
Mūzika. Dejas-Čarlstons. Rokenrols.pdf
Lejupielādēt
Mūzika. Simfoniskā pasaka S. Prokofjevs.pdf
Lejupielādēt
Mūzika. Citu tautu dziesmas un dejas.pdf
Lejupielādēt
Sprīdītis, literatūra.docx
Lejupielādēt
6. klase
Simetriskais līdzsvars.docx
Lejupielādēt
Simfoniskā mūzika. Maršs.pdf
Lejupielādēt
Kameransamblis.docx
Lejupielādēt
Latviešu kino mūzika.docx
Lejupielādēt
Pārbaudes darbs, kino mūzika.docx
Lejupielādēt
Karogi.pdf
Lejupielādēt
Gadskārtas scenārija veidošana.pdf
Lejupielādēt
Sadzīves pasakas.docx
Lejupielādēt
Teikas.docx
Lejupielādēt
Termometrs un pašvērtējums.pdf
Lejupielādēt
7. klase
Dizains – skelets, radošais darbs vizuālā māksla un bioloģija.docx
Lejupielādēt
Radošais darbs - skelets, prezentācija.pptx
Lejupielādēt
Portrets.pdf
Lejupielādēt
Dabas balsis skaņu etīdē.pdf
Lejupielādēt
Arhitektūra-spēle.pdf
Lejupielādēt
Miniatūra un ilustrācija.pdf
Lejupielādēt
Rainis "Zelta zirgs".docx
Lejupielādēt
Rainis "Zelta zirgs" radošais darbs.doc
Lejupielādēt
Literārā pasaka - Tekstpratība.doc
Lejupielādēt
Literārā pasaka- Tekstpratība_2.doc
Lejupielādēt
Dzeja un pilsētvide.doc
Lejupielādēt
8. klase
Telpiskums un stilizācija.docx
Lejupielādēt
Džezs.pdf
Lejupielādēt
Impresionisms.docx
Lejupielādēt
Stilizācija.pdf
Lejupielādēt
Dažādu mākslas veidu sintēze.pdf
Lejupielādēt
Mūža godi, prezentācija.pptx
Lejupielādēt
Mūža godi, darba lapa.docx
Lejupielādēt
Mūža godi, stundas plāns.docx
Lejupielādēt
G.Repše, Alvas kliedziens.docx
Lejupielādēt
Alvas kliedziens, papildmateriāli.docx
Lejupielādēt
9. klase
Sirreālisms, radošais darbs vizuālā mākslā un literatūrā.docx
Lejupielādēt
Sirreālisms, radošais darbs vizuālā mākslā un literatūrā, prezentācija.pptx
Lejupielādēt
Fantāzijas pasaule un mūzika.pdf
Lejupielādēt
Mūzika un daba.docx
Lejupielādēt
Futūrisms.pdf
Lejupielādēt
Lāčplēsis, literatūra.docx
Lejupielādēt
Apraksts, āra nodarbība, literatūra.docx
Lejupielādēt
Jana Egle, stāsti, literatūra.docx
Lejupielādēt
Pirmsskola
Spēles nosaukums: Pirmā skaņa-burts
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
Sasniedzamais rezultāts: Saklausa pirmo skaņu, iepazīst skaņai atbilstīgo burtu
Apraksts: Ideja didaktiskās spēles izveidei. Izgriež attēlus, burtus. Burtus pielīmē kartītei otrā pusē burta attēlu turot uz augšu. Spēles gaita – bērns vēro attēlu, nosaka pirmo skaņu, tad ar lukturīša palīdzību aplūko, kāds izskatās skaņai atbilstīgais burts.
Spēles nosaukums: Zilbes
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska
Sasniedzamais rezultāts: lasa zilbi un atrod attēlā attēlotajam vārdam otru zilbi
Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un sagriež. Uz kartiņām attēls un vārda pirmā zilbe, bērnam jāizvēlas vārdam otrā zilbe no 3 piedāvātajām.
Spēles nosaukums: Saldējums – pirmā skaņa, burts
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska
Sasniedzamais rezultāts: Nosaka pirmo skaņu vārdā
Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un sagriež (saldējuma konusu un saldējuma bumbiņu atsevišķi). Bērns attēlā attēlotajai lietai izrunā un nosauc pirmo skaņu, atrod atbilstīgo burtu. Ir visi alfabēta burti.
Spēles nosaukums: Saliec vārdu
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska
Sasniedzamais rezultāts: saklausa skaņas vārdā, skaņas aizstāj ar burtiem, nosaka skaņu secību
Apraksts: Spēles sagatave, kuru var izdrukāt un izgriezt – attēli, vārdi, burti. Var izmantot tukšas sērkociņu kastītes. Uz kastītes līmē bildi, iekšā kastītē vārdu. Sagriež vārda burtus, liek kastītē. Bērna darbība – nosauc vārdu, kas attēlots uz kastītes, izņem burtus no kastītes, sarindo skaņās vārda secīgi, veic pašpārbaudi, ielūkojoties kastītes ielīmētajā vārdā.
Spēles nosaukums: Vecīša cimdiņš
Spēli izveidoja: Saldus novada PII “Punktiņi” vadītājas vietniece izglītības jomā Gita Jaunsproģe
Sasniedzamais rezultāts: Klausās pasaku un atbild uz jautājumiem
Apraksts: Interaktīvs materiāls. Skolotājs izstāsta pasaku, tad atver prezentāciju pilnekrāna režīmā un jautā, kuri no attēlotajiem tēliem bija pieminēti pasakā. Uzklikšķina uz attēlu kartītēm.
Spēles nosaukums: Draugi
Spēli izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotājas Santa Garanča, Lelde Eglīte
Sasniedzamais rezultāts: Pilnveidot lasīšanas prasmi, paplašinot vārdu krājumu. Atbild uz jautājumiem un stāsta par savu mājdzīvnieku
Spēle pieejama šeit: https://docs.google.com/presentation/d/1_JjzfSQUxqrNWRmq1hXQq8ZW8mI5EwlU/edit?usp=sharing&ouid=117195320690632965027&rtpof=true&sd=true
Apraksts: Atver PowerPoint, lasa tekstu. Pēc tam atver https://wordwall.net/resource/70232096 un var atbildēt uz jautājumiem par teksta saturu, izvēloties, kuru lodziņu atvērs vai arī skolotāja uzdod jautājumus par stāsta saturu.
Spēles nosaukums: Skaņu maisiņi
Spēli izveidoja: Brocēnu PII “Varavīksne” skolotāja Anžela Veseļuna
Sasniedzamais rezultāts: Darbojoties ar burtiem, nosaka skaņu secību, iepazīst rakstītos burtus, lasa vārdus
Apraksts: Nofotografēta ideja, kādus materiālus var izmantot burtu-skaņu apguvē
Spēles nosaukums: ”Teikums un attēls”
Spēli izveidoja: Nīgrandes PII “Straumīte” skolotājas Daiga Šulberga, Lienīte Auka
Sasniedzamais rezultāts: Izlasa teikumu un atrod tam atbilstošo attēlu
Spēle pieejama šeit: https://learningapps.org/display?v=p7bwwta3324
Apraksts: Jāizlasa teikums, jāatrod saturam atbilstošais attēls
Materiālu izveidoja: Saldus PII “Īkstīte”, Materiāla māksliniece un veidotāja- skolotāja Inga Lauska
Apraksts – pasaka ir izveidota uz koka ripām ar kurām bērni var darboties, veidot savu secību un stāsta turpinājumu. Var skatīties un klausīties video ierakstu.
Video montāža – Dina Zariņa un Nika Pobusa- Segliņa
Pasaka “Sienāzis un skudra” – https://youtu.be/Kg_xKHt2ifc
Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
- Sasniedzamais rezultāts – saklausa vārdā pirmo skaņu un atpazīst atbilstīgo burtu:
https://learningapps.org/watch?v=pu7q0wn3k23
- Sasniedzamais rezultāts – atpazīst attēloto dzīvnieku, saliek vārdu no burtiem pareizā secībā:
https://learningapps.org/view29421165
- Sasniedzamais rezultāts – lasa vārdus, atpazīst attēlā dzīvniekus, savieno līdzīgos:
https://wordwall.net/resource/53373411/dz%c4%abvnieki-atrodi-l%c4%abdz%c4%abgo
Spēles nosaukums: “Savvaļas dzīvnieki”.
Spēli izveidoja: PII “Sienāzītis”, skolotājas Aļoņa Dimza, Inese Lāce.
Sasniedzamais rezultāts: skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu; lasa vārdus, saprot izlasīto.
Spēles nosaukums: “Augļi”.
Spēli izveidoja: Zirņu pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotājas Kintija Kemlere, Daina Rusmane .
Nosaukums: “Putni”
Materiālu izveidoja: Pampāļu sākumskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Daina Bicāne (Kursīši).
Sasniedzamais rezultāts – atpazīst putnu attēlā, nosaka putna pirmo skaņu un atrod atbilstošo burtu; atmin mīklu pēc putna apraksta; savieno secīgi skaitļus
Spēles nosaukums: ”Izlasi un atrod izlasītajam vārdam atbilstošo attēlu“.
Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotāja Sindija Lignicka
Sasniedzamais rezultāts: lasa vārdus ar izpratni
Materiāls pieejams šeit: https://wordwall.net/resource/31464895
Spēles nosaukums: “Nosaki skaņu secību!”
Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotāja Sindija Lignicka
Sasniedzamais rezultāts: saklausa secīgi skaņas vārdos
Materiāls pieejams šeit: https://wordwall.net/resource/31032387
Spēles nosaukums: Atmiņas spēle “Atrodi pāri”
Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotāja Sindija Lignicka
Sasniedzamais rezultāts: pēc attēla vai uzraksta jāatrod divi vienādi
Materiāls pieejams šeit: https://wordwall.net/resource/31465128
Spēles nosaukums: “Valoda”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” pedagogu kolektīvs
Sasniedzamais rezultāts:
- Saklausa, nosauc pirmo skaņu vārdā;
- Atpazīst nosauc skaņai atbilstīgo burtu;
- Nosaka skaņu secību vārdā, atrod skaņai atbilstīgo burtu
Spēles nosaukums: “Patskaņu diferencēšana”.
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” logopēde Aija Slūtiņa.
Sasniedzamais rezultāts: diferencē pēc dzirdes īsos – garos patskaņus; nosauc attēlā attēloto, saklausa un nosaka pirmo skaņu, savieno attēlu ar atbilstīgo burtu.
Spēles nosaukums: “Saklausi S vai Š?”.
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotājas Daiga Kārkliņa, Zanda Vainovska.
Sasniedamais rezultāts: diferencē pēc dzirdes skaņas S-Š; saklausa un nosaka pirmo skaņu vārdā.
Spēles nosaukums: Spēle “K vai G”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” logopēde Gita Roze
Sasniedzamais rezultāts: diferencē pēc dzirdes skaņas K-G, attēlu savieno ar atbilstošo burtu.
Spēle pieejama šeit: https://learningapps.org/watch?v=pwbz2zs8c22
Spēles nosaukums: “Saklausi skaņas”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” logopēde Gita Roze
Sasniedzamais rezultāts: saklausa un nosaka skaņu secību vārdā; atpazīst burtus
Spēles pieejama šeit: https://learningapps.org/watch?v=pvev38hik22
Spēles nosaukums: “Pirmā skaņa”.
Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne.
Sasniedzamais rezultāts: saklausa, nosaka pirmo skaņu vārdā; atpazīst burtus.
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32911519
Spēles nosaukums: ”Dzīvnieki”.
Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne.
Sasniedzamais rezultāts: atpazīst, grupē mājdzīvniekus un savvaļas dzīvniekus.
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32913382
Nosaukums: Izlasi vārdu un savieno ar attēlu.
Materiālu izveidoja: Striķu sākumskolas skolotāja Gita Ulena.
Sasniedzamais rezultāts: lasa vārdus ar izpratni.
Materiāls pieejams šeit: https://learningapps.org/watch?v=ppbugdurc21
Apraksts: Ar nospiestu peli velk vārda lodziņu un novieto uz attiecīgo attēlu. Ja vārds ir pareizais, tad attēls pazudīs. Ja nepareizi, tad attēls ar nepareizo vārdu salīmējas un iekrāsojas sarkans lodziņš. Nospiežot uz skoča vietu, vārds atkabinās un var izlabot kļūdu.
Spēles nosaukums: “Digitālā burtu spēle”
Spēli izveidoja: PII “Graudiņš” skolotājas Inga Ceimere, Līga Verģe
Zināšanai: Spēle pieejama arī Google Play veikalā. Šobrīd tiek veikti atjauninājumi, lai tā būtu pieejama plašākam lietotāju lokam, i Phone lietotājiem spēle nebūs pieejama.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ceimerrudis.burtusple
Informācijai: Lejuplādēšanai pieejamajā mapē atrodas programmas faili. Spēle tiek palaista, spiežot uz spēles ikoniņas – Liels A burts uz koši zaļa fona. https://failiem.lv/u/sn47jbcak
Sasniedzamie rezultāti:
- Atšķir un nosauc skaņas vārdos (nosaukt dzīvnieku pa skaņām)
- Skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu (klausīties skaņas skanējumā un atrast skaņai atbilstošo burtu)
- Lasa vārdus, saprot izlasīto (skaņot vārdu, skaņu apzīmējot ar atbilstošo burtu)
3. klase
4. klase
Krievu valoda
7. klase
Dizains un tehnoloģijas
- Video nodarbības bērniem, izmantojot materiālus, kas citādi nonāktu atkritumos.
Pirmsskola
Spēles nosaukums: Dabas parādības
Spēli izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotājas Aļona Zeltābola, Daina Rusmane
Sasniedzamais rezultāts: Pazīst, nosauc un grupē dabas parādības, diennakts daļas, debesu ķermeņus, gadalaikus
Apraksts: Ir uzdots jautājums, kuru izlasa bērns vai pieaugušais un jāuzklikšķina uz to attēlu, kurš ir pareizais atbildes variants
Spēles nosaukums: Laikapstākļi
Spēli izveidoja: Nīgrandes PII “Straumīte” skolotāja Inese Jaksta
Sasniedzamais rezultāts: Novērotos laika apstākļus saista ar gadalaiku
Apraksts: Materiāls sastāv no 4 slaidiem; katram gadalaikam savs slaids ar attēlu un dažādiem laika apstākļiem; Atverot slaidu, jānosaka, kāds gadalaiks redzams; Aplūkojot mazos attēlus ar laika apstākļiem, nosauc redzamo un mēģina nosaukt 4, kas novērojami attiecīgajā gadalaikā; Pārbauda- uzspiežot ar kursoru uz mazajiem attēliem, četri pareizie attēli paies zem lielā attēla; Beigās nosauc attiecīgajam gadalaikam esošos laika apstākļus.
Prezentācija “Daba’
Veidoja: Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupas skolotāja Gunita Krūmkalna
Sasniedzamais rezultāts – attēlos atpazīst pavasara pazīmes.
Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
- Sasniedzamais rezultāts – attēlos atpazīst dzīvniekus un savieno līdzīgos:
Prezentācija, interaktīva informācija “Maize”
Veidoja: Brocēnu PII “Mūsmājas”, skolotāja Antra Sprunce
Sasniedzamais rezultāts: Var pastāstīt no kā gatavo un kur cep maizi
Apraksts: Interaktīva informācija, lai noskaidrotu, kāda veida maizes ir, no kā to pagatavo un kur to cep. Uzspiežot uz skaļruņiem, noklausās tekstu, bērns to atkārto. PII “Pasaciņa”
Spēles nosaukums: “Iepazīsti putnus”.
Spēli izveidoja: Jaunlutriņu sākumskolas struktūrvienības “Vāverīte” pirmsskolas skolotāja Baiba Zēberga.
Spēles apraksts: attēlā jāatpzīst putns un jāizlasa nosaukums. Jāizvēlas pareizais putna nosaukums.
Spēles nosaukums: “Dzīvnieku pāri”.
Spēli izveidoja: Inga Druvaskalna, Jaunlutriņu sākumskolas struktūrvienība “Vāverīte”, grupa “Zaķēni”.
Spēles apraksts: atverot materiālu būs 10 dažāda veida dzīvnieki, kuri ir jāsavieno pa pāriem. Kad tiks savienoti pareizie pāri, tie pazudīs. Spēle ir veiksmīgi izpildīta, kad nav neviens dzīvnieku pāris redzams ekrānā.
Interaktīvo spēli “Dzīvnieku pāri” skatīt šeit:
https://learningapps.org/watch?v=pi0ne5r0a22
Nosaukums: “Putni”
Materiālu izveidoja: Pampāļu sākumskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Daina Bicāne (Kursīši).
Sasniedzamais rezultāts – atpazīst putnu attēlā, nosaka putna pirmo skaņu un atrod atbilstošo burtu; atmin mīklu pēc putna apraksta; savieno secīgi skaitļus
Nosaukums: “Par pavasari”.
Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas direktores vietniece Zinta Lasmane
Sasniedzamais reultāts: nosaka, atpazīst auga daļas, to augšanas vietas.
Nosaukums: “Iepazīsti putnus!”
Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas direktores vietniece Zinta Lasmane
Sasniedzamais rezultāts: pēc balss jāatpazīst putns
Spēles nosaukums: “Kas grozā?”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne.
Sasniedzamais rezultāts: atpazīst, grupē augļus un dārzeņus.
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32913011
Lietotne "Google Science Journal"
Kā izmantot Google Science Journal lietotni dabas zinību un fizikas apgūšanai?
Google Science Journal ir multifunkcionāls rīks, kas ļauj modernā un interaktīvā veidā pētīt vidi ap mums. Vebināra laikā tika apskatītas dažādās rīka funkcijas, lai radītu priekšstatu par darbiem, ko iespējams veikt ar Google Science Journal. Uzsvars uz dabas zinību un fizikas apgūšanu ar lietotnes palīdzību.
Pirmsskola
Spēles nosaukums: Vairāk, mazāk, vienādi
Spēli izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Liene Apsīte
Sasniedzamais rezultāts: Salīdzina skaitu, ievietojot zīmi <, =, >
Apraksts: Interaktīva spēle, kur jāsalīdzina skaits un jāuzklikšķina uz pareizo zīmi – vairāk, mazāk, vienādi
Spēles nosaukums: Gudrie knaģi
Spēli izveidoja: Brocēnu PII “Mūsmājas” skolotāja Tatjana Barone
Sasniedzamais rezultāts: praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu pieci apjomā, izvēlas atbilstošu ciparu, grupē priekšmetus
Apraksts: Ideja didaktiskās spēles izveidei. Mainot tematiskās uzlīmes, vai liekot sīkus priekšmetus virsū, var pielāgot jebkurai tēmai. Spēli var spēlēt katrs bērns individuāli, pa divi, pa četri. Spēle ar vairākām sarežģītības pakāpēm
Prezentācija – digitālais mācību materiāls
Veidoja: Saldus Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupas skolotājas Aļona Zeltābola, Elizabete Davidāne
Sasniedzamais rezultāts – saskata, atpazīst lielumus un krāsas
Prezentācija “Krāsas”
Veidoja: Saldus Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupas skolotāja Gunda Reine
Sasniedzamais rezultāts – atpazīst krāsas, var nosaukt, kas attēlots attiecīgajā krāsā
Spēles nosaukums: “Domā, rēķini!”
Spēli izveidoja: Zirņu pamatskolas pirmsskola izglītības grupas skolotāja Sandra Ansone
Nosaukums: “Saskaiti un savieno”.
Materiālu izveidoja: Kalnsētas pamatskolas direktores vietniece Zinta Lasmane.
Sasniedzamais rezultāts: saskaita un izvēlas atbilstošo skaitli.
Spēles nosaukums: “Matemātika”.
Spēli izveidoja: Ezeres pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Aiva Ķēpule.
Sasniedzamais rezultāts: nosaka skaitļa sastāvu, rēķina aritmētiskās darbības.
Spēles nosaukums: “Cik ir?”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Mairita Vanaga
Sasniedzamais rezultāts: skaits mainās, ja pie tā pieskaita vai no tā atņem.
Apraksts: Katrā spēles slaidā ir uzdevums. Noklikšķinot uz dotajiem trim atbildes variantiem pārliecināsies vai atbilde ir pareiza. Pareizās atbildes nonāks matemātiskās darbības tukšajā četrstūrī, nepareizās – papīrgrozā. Spēli varēsiet sākt no jauna, ja pēdējā slaidā nospiedīsiet mājiņu.
Spēles nosaukums: “Protu rēķināt”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” pedagogu kolektīvs
Sasniedzamais rezultāts: rēķina aritmētiskās darbības.
Spēles nosaukums: “Blakusskaitļi”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne
Sasniedzamais rezultāts: nosaka dotā skaitļa kaimiņus (blakusskaitļus)
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32913730
Spēles nosaukums: “Skaitlis – cipars”
Spēli izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Aija Medne
Sasniedzamais rezultāts: nosaka skaitļa sastāvu 10 apjomā, skaitu apzīmē ar tam atbilstošiem cipariem.
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/32914125
Nosaukums: “Lielāks/vienāds/mazāks”.
Materiālu izveidoja: Striķu sākumskolas skolotāja Gita Ulena.
Sasniedzamais rezultāts: salīdzina skaitļu kopas, lietojot zīmes: lielāks, vienāds, mazāks < = >
Materiāls pieejams šeit: https://learningapps.org/watch?v=p7bzphb6c19
Apraksts: Aiz jautājuma zīmes ar nospiestu peli no vidējās daļas aizvelc lodziņus uz pareizo pusi. Dari, kamēr lodziņi beidzas. Ekrāna apakšējā labajā stūrī ir zils aplītis ar ķeksīti vidū, uz kuru nospiežot var redzēt kļūdas (iekrāsojas sarkans rāmis). Kļūdas izlabo, aizvelkot lodziņu uz pareizo vietu.
Pirmsskola
Spēles nosaukums: Viktorīna par Latviju
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska
Sasniedzamais rezultāts: Iepazinis Latviju, tās simbolus, tradīcijas
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/63775147/viktor%c4%abna-latvijas-simboli
Apraksts: Interaktīvs materiāls. Jautājums tiek pateikts, bet var lasīt arī pats bērns. Jāuzklikšķina uz attēla, kurš ir pareizās atbildes variants.
Spēles nosaukums: Iepazīsti Saldu
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Anda Kravinska
Sasniedzamais rezultāts: iepazīst Saldus apskates objektus, nosauc tos
Spēle pieejama šeit: https://wordwall.net/resource/62291553/saldus-objekti
Apraksts: Interaktīvs materiāls. Jāatrod divi vienādi attēli no Saldus pilsētas. Tiek nosaukts katrs objekts, tā bērni mācās arī nosaukumus.
Spēles nosaukums: Atmini profesiju
Spēli izveidoja: Kalnsētas pamatskolas skolotājas Anita Konšteina, Gunita Krūmkalna
Sasniedzamais rezultāts: Pēc dotā nosaukuma atpazīsti profesiju!
Apraksts: spēle jāatver pilnekrāna režīmā
Spēles nosaukums: Skaista mana tēvu zeme
Spēli izveidoja: Lutriņu PII “Kāpēcītis” skolotāja Annija Zauere
Apraksts: Spēle domāta bērnu attīstības 2.posmam. Spēli jāatver pilnā ekrānā un jāieslēdz skaņa.
Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
- Sasniedzamais rezultāts – atpazīsti emocijas, ievieto tās atbilstošajā vilciena vagonā:
Pasākumu scenāriji
Materiāla nosaukums: Zēnu un meiteņu diena
Izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Laura Ozoliņa un vadītājas vietniece izglītības jomā Iveta Gārbena
Materiāla nosaukums: Sporta svētki ar vecākiem
Izveidoja: Saldus PII “Zīlīte” skolotāja Laura Ozoliņa
Materiāla nosaukums: Olimpiskās dienas scenārijs pirmsskolā
Izveidoja: Saldus PII “Īkstīte” skolotāja Nika Pobusa-Segliņa
Materiāli un saites
Spēles nosaukums: Kodēšanas kodi
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
Sasniedzamais rezultāts: ievērojot kodēšanas kodus, veido pilsētu
Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un izgriež. Priekšdarbi – doto materiālu sagriež 3×3 kartiņās, sagatavo koka klucīšus. Spēles gaita – bērns veido savu pilsētu, ievērojot nosacījumus cipara kartiņās.
Spēles nosaukums: Kodēšanas bultiņas
Spēli izveidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
Sasniedzamais rezultāts: Izliek algoritmu no klucīšiem pēc dotā koda (Robotika un programmēšana)
Apraksts: Spēles sagatave, kuru izprintē un izgriež. Priekšdarbi – sagatavo attiecīgas krāsas klucīšus. Spēles gaita – bērns, ievērojot bultiņu virzienu un krāsu, izliek algoritmu ar klucīšiem.
Veidoja: Saldus PII “Pasaciņa” skolotāja Liāna Žukovska
- Sasniedzamais rezultāts – atrodi vienādos multfilmu varoņu tēlus, savieno tos:
https://wordwall.net/resource/55332691
- Saniedzamais rezultāts – atrodi divus vienādus attēlus, atceries, kuru kurā vietā ieraudzīji:
https://wordwall.net/resource/53871191/dz%c4%abvnieku-memo-atrodi-p%c4%81ri
Spēles nosaukums: “Domā”
Spēli izveidoja: Ezeres pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas skolotāja Aiva Ķēpule
Sasniedzamais rezultāts: jāpamana un jāpasaka kas neiederas, kas lieks priekšmetu rindā, jāsaklausa vārda pirmā skaņa
Materiāls šeit: Domā!
- Pieslēdzas svešas personas, izmantojot klases skolēnu vārdus;
- Pārņem ekrānu un izplata nelegālu saturu.
- Vērtēšana attālinātas mācīšanās laikā https://www.youtube.com/watch?v=XYX-UeO5UEU
Šajā vebinārā piedalījās Skola2030 vecākie eksperti – Mihails Basmanovs un Pāvels Pestovs, kā arī Ventspils 4. vidusskolas skolotāja Vineta Īvāne un Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolotājas Evija Slokenberga un Liene Sabule. Vebinārā tika sniegtas vadīnijas vērtēšanai attālinātu mācību laikā, doti ieteikumi, kā sniegt un izmantot atgriezenisko saiti mācību procesā. kā arī tika atspoguļoti praktiski ieteikumi, kā to realizēt skolas ikdienā.
- Sociāli emocionālā mācīšanās https://www.youtube.com/watch?v=wzu4f-JbOdM
Šajā vebinārā Skola2030 eksperte Baiba Martinsone stāsta par to, kas ir sociāli emocionālā mācīšanās (SEM) – par pašu jēdzienu un tā saturu, par sociāli emocionālās mācīšanās nozīmi un pieejām. Eksperte pastāstīs arī par citām Latvijā veiktām nozīmīgām aktivitātēm skolās un ar tām saistītiem pētījumiem. Vebināra noslēgumā Baiba Martinsone atbildēs uz auditorijas jautājumiem.
- Efektīva mācību plānošana attālinātas vai kombinētas mācīšanās apstākļos https://www.youtube.com/channel/UCs4_TnGCNRCfY52WEpQfWNw.
Kā attālinātas mācīšanās apstākļos skolēnus efektīvi “uzāķēt” un motivēt jaunā satura apguvei? Kā virzīt un atbalstīt ceļā uz dziļu izpratni? Kā sekmēt satura pārnesi? Vebinārā piedalīsies Ogres 1. vidusskolas skolotāja un Skola2030 vecākā eksperte Ilze Mazpane, Valmieras Pārgaujas Valsts ģimnāzijas un Raunas vidusskolas vēstures skolotāja Evija Pumpuriņa, Ogres 1. vidusskolas skolotāja Agnese Slišāne, Rīgas Juglas vidusskolas skolotāja Līga Sudare, kā arī Valmieras Pārgaujas Valsts ģimnāzijas skolotājs Rūdolfs Roķis.
- Samsung skolas nākotnei padomi attālinātai mācīšanai, rokasgrāmata
- Caurviju prasmju buklets
- Pašvadītas mācīšanās ceļvedis
- Metodiskie paņēmieni skolēnu sociāli emocionālo prasmju novērtēšanai skolā, rokasgrāmata
- Skolēnu pilsoniskās līdzdalības sekmēšana mācību un audzināšanas procesā, prezentācija
- Patstāvīgās plānošanas darba lapas 1.-4. klašu skolēniem:
- Darba lapas 1.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
- Darba lapas 2.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
- Darba lapas 3.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
- Darba lapas 4.klašu skolēniem lejupielādei [PDF]
- E-twinning vebinārs, kurā apskatīja gan grupu darbu teorētisko pamatu, gan praktiskos piemērus, kā organizēt grupu darbu tiešsaistē. Pieejami arī dažādi materiāli grupu darbam.
- Vadlīnijas mācību satura plānošanai Covid-19 laikā
- Kā darbam tiešsaistē izmantot Google Disku un kā uzdevumiem un saziņai ar vecākiem (sākumskolā) izmantot ClassDojorīku.
Vebinārā tika apskatīts kā izveidot dažāda veida kopdarba dokumentus, izklājlapas un prezentācijas, kā ar tām dalīties; kā organizēt savu Google disku; kā veidot/ uzdot uzdevums ar ClassDojo; kā izmantot ClassDojo vērtēšanai un saziņai ar vecākiem.
Virtuālā ieteikumu grāmata "Digitālie rīki"
Rīkus un informāciju apkopojušas Izglītības pārvaldes speciālistes Inta Kļava un Mairita Blūma.
Virtuālo grāmatu skatīt šeit.